خدمات نظافت

.....................



خدمات نظافت

 نظافت منزل یکی از دغدغه های امروزه هر خانه می باشد. با توجه به مشغله ها و روز مره گی های این روزها دیگر زمان کافی برای نظافت منزل به صورت کامل نیست. این روزها به آراستگی ظاهری اهمیت می دهیم و از نظافت کامل اجتناب می کنیم.

باتوجه به الکترونیکی شدن زندگی امروزه همه ی ما تمایل داریم با استفاده از موبایل یا به صورت آنلاین خدمات را دریافت کنیم.شرکت خدماتی نظافتی ما ارائه دهنده خدمات نظافت منزل در زمینه هایی همچون شستشوی مبل در منزل ، نظافت ساختمان ، نظافت راه پله ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت آسانسور ، نظافت سرویس بهداشتی و حمام ، تمیز کردن استخر و سونا و.... می باشد.

 

نظافت ساختمان:

این روزها یکی از دغدغه های مدیران و ساکنین هر ساختمان ، نظافت ساختمان می باشد. شرکت خدماتی نظافتی ما مجری نظافت ساختمان شما با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. استفاده از مواد شوینده مناسب همراه با نظافتچی ماهر و باتجربه و دارای ضمانت از خدمات ماست. نظافت فضای عمومی هرساختمان شامل نظافت راه پله و آسانسور ، نظافت حیاط و پارکینگ ، نظافت درب ورودی و محوطه ی بیرونی و... می باشد. نظافت ساختمان خود را به ما بسپارید. یک تماس کافی است.

 

شستشوی مبل در منزل:

مبلمان جزو جدا نشدنی خانه های امروزی است ، بهتر است همان موقع که پارچه آن کثیف می شود اقدام به تمیز کردن کنیم تا شستشوی آن راحتتر شود. قبل از شستشوی مبل باید از جنس پارچه آن مطلع شوید. در صورتی که جنس پارچه مبلمان شما حساس است ، ابریشمی ، زربافت و یا رنگ ده است آن را به یک شرکت مبل شویی تحویل دهید. برای تمیز کردن آن بهتر است از آب گرم ، حوله ، شامپوی مخصوص مبل استفاده کنید. در هنگام شستشو مراقب باشید که از مواد شوینده ی مناسب همراه با پارچه ی نرم و لطیف استفاده کنید.

 

گردگیری وسایل منزل:

گرد و خاک های روی اجسام در منزل ناشی از ورود آنها از درب و پنجره و درزها می باشد. با گرفتن درزها ، دهانه کولر و... از ورود گرد و خاک جلوگیری کنید. قبل از گردگیری بهتراست ابتدا از جاروبرقی استفاده کنید ، جارو برقی گرد وغبار را در هوا معلق می کند. بهتراست هنگام گردگیری از دستمال مناسب استفاده کنید که خد عامل ایجاد پرز روی اجسام نباشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خدمات نظافت, نظافت منزل, شرکت خدماتی نظافت, ,

نوشته شده توسط مریم فارسی در

و ساعت 10:15



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by cleanz ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید
farsimaryam96@gmail.com




مریم فارسی




تعمیر کولر گازی ال جی
سرویس کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی در منزل
سرویس کولر گازی در منزل
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت خدماتی نظافتی و آدرس cleanz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












پرستار بچه , پرستار سالمند در منزل , پرستار سالمند , پرستار کودک , پرستار کودک , نظافت منزل , شرکت خدماتی نظافتی , پرستار کودک در منزل , خدمات پرستاری در منزل , نگهداری سالمند در منزل , پرستار در منزل , خدمات پرستاری شبانه روزی , خدمات پرستاری در منزل , پرستار کودک در منزل , شرکت خدماتی نظافتی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: